miércoles, 12 de diciembre de 2012

Es Capdella



 Una altra vegada a Mallorca, vaig anar a tirar-li una mà al meu germà. Aquesta vegada la instància en l'illa serà mes llarga de l'habitual d'uns onze dies. Al costat de Natxo, tinc la suficient motivació per a començar a entrenar novament ja que la inactivitat estava durant massa. En anar a treballar, tampoc tenim massa temps, però fem buit per a eixir a trotar un parell de vegades i al rocòdrom unes quantes mes. Arriba el cap de setmana i vam anar a visitar una zona d'escalada que jo no coneixia el port de Valldemossa, mes en concret al sector circ. Com el seu nom indica és un petit circ calcari, el sector compta amb unes deu vies. Comencem a calfar amb un Kirsten II 6a, per a després passar-nos ala via del costat Kirsten 6a+, en aquesta ultima vam estar provant-la un parell de vegades fins que vam poder encadenar-la. Va ser massa per al primer dia, teníem els braços cargadísims, així que ens vam anar a menjar amb uns amics. L'endemà i amb les piles carregades, ens vam anar a escalar a la molt visitada i bonica zona d'escalada de Puig de Garrafa a Andratx. Com sempre eixim tard per a tornar pronte, fins i tot així ho aprofitem mes que el dia anterior, Macaco 6a, Puta guiri 6a+, Vampiressa 6b i Vampir 6b+ aquesta ultima sense encadenar-la. Al dissabte següent vam ser a visitar una altra petita zona d'escalada que jo tampoc coneixia és Capdella, aquesta zona d'escalada ens ofereix unes quantes vies de grau baix que per a nosaltres resulta el grau normal que estem escalant, Sense jo 5, Torra cañons 5+, Poper gai 6a+. Torne aqueixa mateixa tarde nit en un vol de Rayanair en el qual no hi ha ni quinze persones alguna cosa estrany en aqueixes companyies barates.






No hay comentarios:

Publicar un comentario