jueves, 13 de diciembre de 2012

Castell d'Alaró

Han passat pocs dies i estic de nou a Mallorca, aquesta vegada amb Susana per a aprofitar el pont de la constitució. Són pocs dies i moltes ganes de fer activitats sobretot en btt, des que me l'he comprat, encara no m'he pujat en ella. El primer dia vam fer una ruta per la Tramontana, massa dura per a un novell i açò
que era senzilla, de principiants segons Natxo. El divendres descansem al matí, aprofitem i fem turisme i a la vesprada a preparar traste rio, que tocava excursió nocturna fins al castell d'Alaró, en el seu cim hi ha tot un complex de refugi alberg ermita en un entorn espectacular i unes vistes encara mes espectaculars. L'endemà en despertar-nos desdejunar i dirigir-nos cap a les escoles d'escalada, el sector que decidim anar va ser sa porta. El dia era molt fred i les vies tènia un grau molt apretad unit a la roca gelada que ens impedia entrar en calor i quant vam entrar era l'hora d'anar a dinar. Solament ens va donar temps de provar tres vies, sobrassada 5+, surf de neu 6ª+, fido dido 6b. El diumenge desdejunem coca de creïlla amb xocolata calenta, vam fer un volta al mercat de productes tradicionals i ens dirigim a l'aeroport se'ns acabava el pont.