lunes, 3 de septiembre de 2012

Escalada en Murs




 Tercera vegada que visite l'escola de Murs, una altra vegada mes amb el meu germà, vam anar el passat 2 d'Agost, abans  d'anar-nos de vacances a Galícia i allunyar-nos de la sufocant calor del mediterrani. El dia anterior vam estar una estona a la vesprada escalant en Cucala, sense poder fer massa coses, sent un sector d'ombra idoni per a escalar a l'estiu, la calor i la humitat era tan sufucant que et llevava les ganes d'escalar. Decidim llavors que l'endemà pujaríem a Murs. Ombra al matí i una mica més fresquet per la ubicació de la paret. Però com sempre ens emboliquem prenent unes cerveses i l'endemà de matinar, doncs no. Deu i mitjana del matí arribem, i decidim d'escalar en el sector 3, per a anar coneixent més sectors de l'escola. La primera via escollida va ser Recortador 6ª després li van seguir Pel carrer d'Alcalá 6ª, Tombaxossals 6b i per a acabar ja que havíem quedat per a menjar L'any indigne 6b+. Com sempre que visite aquesta escola em vaig molt content. Aquesta vegada no podia ser menys, en encadenar totes les vies a vista exceptuant el 6b+, doncs en l'última xapa reunió vaig caure, en el segon pegue no vaig tenir cap problema per arribar a la reunio.  














No hay comentarios:

Publicar un comentario